torstai 8. toukokuuta 2008

Tupsuvintiöni

rakastaa, kun teen ATC-kortteja, se on ihan innoissaan. Kuvittelee varmaan,että hänkin jonkun palasen saa maistiaista, vaikka kyllähän se on kokeillut monta kertaa maistaa, milloin mitäkin, mitä lattialle tiputan, on se sellanen vintiö vaan, ettei paljon parane mitään lattialle jättää, muuten on entinen.
Multa se jo kerkesi kameralaukusta syömään vetoketjunkin rikki, kyllä harmitti, se oli sitten entinen kameralaukku...se!

Nytkin se istuu tossa mun vieressäni ,mun jaloissani,ja välillä menee lujaa jalkoja ympäri,ja oottaa koko ajan,että pikkasen krahnuttelisin sitä,ja kyllähän mä krahnutankin,mutta koko aikaa en sentään kerkiä,vaikka se tälle herralle kyllä kävisikin,mutta sitten kyllä jäisi kaikki hommat tekemättä.

Nyt sitä pikkasen kuvasin,että saa sitten huomenna nähä kun ehdin katsoa niitä,onnistuiko mikään,ainakin siinä se poseerasi mun lehtipinkan vieressä,kuin mikäkin kuningas,mun silppuriapulainen !!!

Ei kommentteja: